bar

Thursday, June 23, 2011

KL YOUnity Street Fest 2011

Salam dan hai indiers sekalian alam, okeyh kali ini Spikey nak war-warkan pada anda kali ini tentang sebijik event yang akan dilangsungkan Pada 25 June 2011 iaitu bersamaan pada hari Sabtu.

Apa yang Spikey dapat nyatakan , Bukit Bintang Sabtu ni akan diKerumuni oleh indiers dan para remaja yang singles gitu hahahaa tak dilupakan di sana nanti ARTIS INDIE I'M SINGLES lebih kurang 10 band akan perform dari tengah hari membawak ke petang.

Info berikut, sila rujuk 'talak' di bawah. 
-spikey-


Time
25 June · 10:00 - 23:00

Location
Bukit Bintang area

Created by:

More info
F.A.M.E @ B.B [Fashion Arts Music Edutainment] at [Bukit Bintang]

It's a Youth Festival for Unity!!

Event Highlights
Skateboarding Competition.Cheerleading Performance.Street Fashion Show.Malaysian Cultural Performance.Graffiti.DJ Spin.Street Dance Performance. Smurf Invasion**.Rock Photography Exhibition.Buskers.
Choppers Exhibition.Extreme Sport Demo.Wall Climbing.Live Painting Demo.Indie Band Performance.Music Festival.Blogger Booth Bazaar.F&B Bazaar.Celebrity Avenue.Model Avenue.Hair Styling Demo and many more!

Music Festival
Pesawat.Altimet.Couple.Deja Voodoo Spells.Busco.Underheadlights.Incarnation.Diandra Arjunaidi.Bo Amir Iqram aka The Fluffy.Plague of Happiness.Tilu and many more!

Come & join us! Together we celebrate unity!!!

No comments:

Post a Comment

facebook comment